Általános Szerződési Feltételek
Köszönjük, hogy weboldalunkat felkereste! A szolgáltatások használatával Ön elfogadja a jelen szerződési feltételeket. Kérjük, figyelmesen olvassa el őket.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.
A webshoppal kapcsolatos további információkat a megadott e-mail címen kérhet.
1. Szolgáltató adatai:
- Szolgáltató neve: Gigaphone Kft.
- Székhely: 6725 Szeged, Kálvária tér 31.
- Kapcsolattartás e-mail címe: ugyfelszolgalat@mindenkinekkell.hu
- Cégjegyzékszám: 06 09 008953
- Adószám: 13177722-2-06
- Cégbíróság: Szegedi Törvényszék Cégbírósága
- Szerződés nyelve: magyar
- Tárhelyszolgáltató: Virtualcom Szoftverház Kft. – 6034 Helvécia, Taál Bálint u. 23.
2. Alapvető rendelkezések
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényre („Ptk.”), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törvényre (Elker. tv.), valamint a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletre.
Jelen Szabályzat 2020. április 1-jétől hatályos és visszavonásig érvényes. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani, melyet a weboldalon közzétesz. A weboldal használatával a felhasználó elfogadja a feltételeket.
A www.mindenkinekkell.hu oldalra való belépéssel a Felhasználó elfogadja a Szabályzatot, akkor is, ha nem regisztrált felhasználó.
A Szolgáltató minden jogot fenntart a weboldalon megjelenő tartalmakra. Tilos ezek letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása, értékesítése a Szolgáltató írásos engedélye nélkül.
3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A webshopban megjelenített termékek online rendelhetők meg. Az árak forintban értendők, bruttó árak, nem tartalmazzák a szállítás díját. Csomagolási költség nincs.
A termékek leírása és képei tájékoztató jellegűek, az eltérésekért nem vállalunk felelősséget.
4. Vásárlási feltételek
4.1 A termék kiválasztása
A vásárló kiválaszthatja és megrendelheti az áruház termékeit. A kiválasztott termék „Kosárba” helyezhető. A kosárban a termékek mennyisége, ára ellenőrizhető, módosítható.
4.2 A rendelés elküldése
A „Tovább” gombra kattintva a Megrendelő adatai oldalon eldönthető, hogy regisztrált vagy új vásárlóként, esetleg regisztráció nélkül kíván-e rendelni.
Regisztrált vásárló: e-mail és jelszó megadása. Új vásárló: adatok megadása. Regisztráció nélkül: számlázási és szállítási cím megadása szükséges.
4.3 Fizetési módok
- Online bankkártyás fizetés: Az OTP Mobil Kft. (SimplePay) biztonságos felületén történik. Az áruház nem fér hozzá a kártyaadatokhoz.
- Szükséges adatok: kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód (CVV2/CVC2).
- Előre utalás: Megrendelés visszaigazolása után a bankszámlaszám és megrendelésszám alapján lehet utalni. A teljesítés az összeg beérkezése után történik.
- Személyes átvétel: 6725 Szeged, Kálvária tér 31. – kedd, szerda, csütörtök 9:00–15:00 között.
- Utánvét: Kiszállításkor a futárnak fizetendő készpénzben. Az utánvét díja a szállítási költséghez hozzáadódik.
4.4 Árak
Az árak a rendelés pillanatában érvényes bruttó listaárak. Az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák, de nem tartalmazzák a szállítási költséget. A hibás árak esetén tájékoztatást küldünk, és a vevő elállhat a vásárlástól.
Akciós ár esetén az akció időtartamáról a webshop egyértelműen tájékoztat. A fizetendő végösszeg a rendelés összesítőjében és visszaigazolásában szerepel, amely minden költséget tartalmaz. A számlát elektronikus úton küldjük el.
Kézbesítéskor kérjük, a csomagot a futár előtt vizsgálja meg. Sérülés vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem fogadunk el.
4.5 Szállítás díjszabása
- Csomagpontra / automatába: 1.500 Ft
- Házhoz szállítás: 2.200 Ft
- Utánvét díj a szállítási költségen felül kerül felszámításra
- Kiszállítási idő: 2–8 munkanap, raktárkészlettől függően
4.6 Rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 2 munkanapon belül történik.
4.7 Visszaigazolás
Minden rendelésről automatikus e-mailes visszajelzést küldünk. Telefonos egyeztetéshez kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
5. A szállítástól való elállás
Amennyiben a webáruház nem tudja teljesíteni a megrendelést, mert az áru nem áll rendelkezésre, erről a megrendelőt haladéktalanul tájékoztatja.
A webshop nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a feltételek elfogadásával nyilatkozik nagykorúságáról.
6. Termék visszaküldése
Csak eredeti állapotú, hiánytalan, bontatlan termékeket veszünk vissza. Higiéniás termék (pl. egészségügyi maszk) felbontás után nem küldhető vissza.
7. Elállási / felmondási jog
A vásárló 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számítandó, amikor a terméket átvette.
Elállási szándékát küldje a következő címre: Gigaphone Kft., 6725 Szeged, Kálvária tér 31.
Vagy e-mailen: ugyfelszolgalat@mindenkinekkell.hu
Az elállás megérkezését elektronikus levélben visszaigazoljuk. A terméket 14 napon belül vissza kell küldeni, a visszaküldés költsége a vásárlót terheli.
Higiéniás termékek esetében az elállási jog kizárt, ha a csomagolás felbontásra került.
8. Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. El nem fogadott rendelések esetén a terméket újra készletre vesszük.
9. Megrendelés módosítása, törlése
A rendelés leadásakor automatikus e-mail visszaigazolás érkezik, de ez még nem minősül szerződésnek. Ha 48 órán belül nem érkezik visszaigazolás, a vevő ajánlati kötöttsége megszűnik.
A rendelés visszavonása e-mailben lehetséges a teljesítés megkezdése előtt: ugyfelszolgalat@mindenkinekkell.hu
10. Kellékszavatosság
Hibás teljesítés esetén Ön a Polgári Törvénykönyv alapján kérhet kijavítást, kicserélést, árleszállítást vagy elállhat a szerződéstől.
Hibát a felfedezés után haladéktalanul, legkésőbb 2 hónapon belül jelezni kell. A teljesítéstől számított 2 évig élhet a kellékszavatossági jogával.
11. Termékszavatosság
Termékhiba esetén a vásárló a gyártótól kérhet kijavítást vagy cserét. A hiba bizonyítása a vásárlót terheli. A gyártó mentesül, ha bizonyítja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta vagy forgalmazta
- a hiba a tudomány mai állása szerint nem volt felismerhető
- a hiba jogszabály vagy hatósági előírás következménye
12. Jótállás
Az eladó külön jótállást nem vállal, kivéve ahol azt jogszabály előírja. Ezek részletes feltételeit az adott termék ismertetője tartalmazza.
13. Jogérvényesítés
Reklamációit kérjük, e-mailen vagy postán juttassa el hozzánk. 30 napon belül válaszolunk.
Panaszával fordulhat:
- Illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz: http://jarasinfo.gov.hu
- Békéltető testülethez:
Csongrád Megyei Békéltető Testület
6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Tel: +36-62/554-250/118
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Jogvitás ügyét végső esetben bíróság elé viheti.
14. Digitális adattartalom és biztonság
A webáruház Linux/PHP alapú rendszer, amely megfelelő biztonsági szinttel rendelkezik. Javasolt vírus- és kémprogram elleni szoftverek használata. A vásárlás feltétele az internetes technológia ismerete és kockázatainak elfogadása.
15. Adattovábbítási nyilatkozat
Tudomásul veszem, hogy a Gigaphone Kft. (6725 Szeged, Kálvária tér 31.) az alábbi adataimat átadja az OTP Mobil Kft.-nek mint adatfeldolgozónak:
- Név
- Cím
- E-mail cím
- Telefonszám
Az adatkezelés célja: SimplePay szolgáltatás nyújtása. További információ: SimplePay Adatkezelési tájékoztató.